HAR LITE TRÅKIGT SÅDÄR

vad tycker du om kärlek? – Underbar samtidigt som det kan vara ett rent helvete!
När kramade du någon sist? - igår
Saknar du någon speciell person? – hm ja det finns alltid någon <3
Har du svårt för att bli kär? - nej och jag är kär nu
När kysste/hånglade du med någon sist? – igår
Ångrar du det? - haha nej 
När fick du senast en komplimang? – komplimanger finns överallt så ja igår då.
Har du hånglat med någon av samma kön? - nej
Är du ensam nu? – inne på mitt rum ja.
Vill du ha barn? – ja fast inte förens jag har levt livet klart.


HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful? –
neee ;)
Hånglat med fler än 5 pers? – jaa
Gjort något riktigt dumt? - kanske inte riktigt dumt eller jo det har jag
Gjort något du verkligen ångrar? – ja 
Varit nykter på nyårsafton? – ja det har jag:)
Gjort nåt olagligt? - ja-a-då
Blivit tagen av polisen? – inte tagen då.

Fått din mamma att gråta? – ja engång förra året minns jag ;(
Slagit ner någon? – nej inte slagit ner men slagit
Skämts över dina föräldrar? – När jag var mindre, men inte nu
Skämts över dig själv? - ne
Sagt jag älskar dig och menat det? - vrf säga det ens om man inte menar det?
Tagit droger? – nähedu
Varit kär i någon du inte haft chans på? - hm jaa


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? -
jag? annars andreas
Såg dig gråta? – andreas
Fick dig att gråta? - inte vad jag kan minnas men antagligen nå bråk .
Du delade en cigg med? – jag röker inte, usch...
Du gick på bio med? – kanske andreas? minns inte det var hundra år sen :o
Skällde på dig? – ingen :)


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? –
nej
Kramat någon? - ja
Kysst någon? – ja
Köpt någonting? - godis <3
Sjungit? – ja
Saknat någon? -
ja min mamma <3


VAD:
Längtar du till mest just nu? –
min födelsedag och sommaren!
Har du för kläder på dig? – pappas stora innebandy t-shirt och trosor :D
Ska du göra i sommar? – inga planer än så länge
Åt du senast? – godis
Har du för mobil? – en ful sony ericsson, måste köpa en ny...
Vad köpte du senast? – godis


VEM/ VILKA:
Slog du senast? -
hm vet inte , andreas på skoj isf :o
Fick du sms från senast? - andreas <3
Pratade du med i telefonen senast? – andreas
Älskar du? – många <3

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback