HAR MAN TRÅKIGT

Namn: Linnéa
Piercingar: öronen, men vill pierca tungan och naveln..
Tatueringar: skulle ju inte sitta fel
Längd: 1,64 långa m (a)
Skostorlek: 36-37

Hårfärg: brunt med slingor, jag har inte sätt min riktiga hårfärg på flera år men gissar på mörkblond
Fräknar: på sommaren får jag på näsan
Önskar du att du bodde någon annanstans? just nu gör jag verkligen det!
Dricker du? Sometimes
Röker du? nee fyfan
Vilken parfym använder du? puma,escada,van gils,britney spears,kate moss och ibland lancome
Vad är du rädd för? höjder,ensamheten & absolut mörker!!
Gillar du berg-och dalbanor? ja förfan!
Hur gammal är du om fem år? 21
Vilken är den senaste filmen du såg? karate kid
Vad skrämde dig som barn? hm inte fan var jag rädd för mkt men kanske ... äh kommer inte på någe
Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
Hur många kuddar har du i sängen? 4
Föredrar du havet eller pool? beror vart man är
Vart togs din profilbild för din blogg? ute , uppe på nibble ;)
Senaste filmen du hyrde: jadu det kommer jag inte ihåg men det måste ju vara wallander filmen jag och andreas hyrde xd
Senaste låten du hörde: brolle jr - playing whit fire
Senaste personen du ringde: Nettan <3
Senaste person som ringde dig: Nettan
Senaste person du pussades med? andreas..
Har du någonsin gråtit över en pojke? ja det har jag verkligen!
Har du någonsin gråtit över en flicka? ja,
Har du någonsin ljugit för någon? ja
Har du något husdjur? hund
Hur många har du kontakt med från grundskolan? finns väl några :)
Hur många gånger har ditt namn varit med i tidningen? haha men gud vilken fråga xd
Hur många tjejer har du kysst? ja ingen aning :o
Senaste bok som du läste? kommer inte ihåg va den heter just nu
Senaste person du fick sms av? Johan
Senaste saken du köpte? en kopp choklad
Brukar du svära mycket? inte så mkt längre :)
När stiger du upp på morgonen? oftast 7 men händer att det blir halv 8
Vad ska du göra ikväll? plugga
Använder du hårspray? inte så mkt längre , skööönt!
Kan du stå på händer? ja lite så :)
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Hellström
Salt eller socker? socker
Gillar du ketchup? älskar menar du väl ?
Vad dansar du till? musik?
Vilket land vill du besöka? hm många :o

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback