HEJ DU GLADE, TA DIG EN SPADE OCH GRÄV NER DIG SÅ SLIPPER VI SE DIG!

Blev inget kvälls inlägg som jag hade tänkt mig. Satt mig och pluggade och väntade på att mikkan skulle komma. 
Pratade som tusan med henne och jag är så glad att jag har min bebis <3 
Hon skrev idag att hon kommit på hur vi ska se ut på halloween och det kommer bli grymt :D

Hm skolan då? den har vart bra. Först matte prov som gick skapligt tror jag :o kändes bra men när det känns bra går det skit iaf! har mest varit en slapp dag.. har bara haft 3 lektioner idag + att jag har slutat på spanskan. Jag har varit riktigt glad idag och det var en grymt skön känsla :D 

Nu är jag hemma och ska snart börja plugga. Får se om jag åker upp till mormor också så hon får hjälpa mig med klänningen jag fick av lina. Måste sy in banden för dom är lite för långa. men det fixar vi :D

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback