HUVUDVÄRK

Helt okej dag i skolan bortsätt från huvuvvärken :(  och mer irreterad blir man ju när ingen jävel kan vara tyst på lektionerna och acceptera andra människor. Jag menar man behöver inte tro att man är ensam med sitt ego utan att det finns människor runt omkring. I viss fall som har svårt att konsentrera sig eller kanske helt enkelt har ont i huvudet.
Tur att jag har mina änglar rasmus och elina som gör dagen så mkt bättre! 

På torsdag har jag spanska prov så det gäller att plugga gärnet nu men tror att det kommer vara ganska enkelt. 
Mamma och åke är utomlands och lika så min moster och mina 2 kusiner.. skapligt fusk!

Men ska dra mig till engelskan och försöka få tag på min kära pojkvän eftersom jag ska "typ" bo hos han denna vecka :)
jag för ca ett år sen :)

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback