LITE ROLIGT SÅDÄR PÅ MORRONKVISTEN

Älskar att sova med i min ängels famn, då sover man bäst!

Idag fyller min andreas 16 år, grattis älskling! ♥ Han fick min present igår. Kan ni gissa vad? hehe ett jätte fint armband som han vart jätte nöjd med :D Imorse vaknade vi ganska tidigt men vi låg kvar i sängen och myste tills klockan blev 8.
Då gick vi upp och anette skulle visa några roliga klipp som ni kan se här nedanför:




ganska roliga!
nu ska jag städa eftersom jag är ledig och sen ska jag åka med mamma och maja till borlänge och köpa nya skor om jag hittar några. Sen blir det såklart födelsedagskalas :D

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Erika

Hahhaha roliga :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback