NÅGOT TRÖTT MAN BLIR

fett värd dag?  nee inte ett dugg...

Började med matte, engelska & svenska. Engelska provet kändes askalas och matte provet tror jag gick bra det med :) 
Efter dom lektionerna hade vi håltimme i f*cking 3 timmar!!!! DET ÄR FAN INTE OKEJ ATT ELEVERNA SKA BEHÖVA SITTA OCH VÄNTA EN HEL DAG PÅ ATT HA EN LEKTION!!!

När vi väl sluta gick jag hem. Åt lite och pratade med pappa och väntade på att mikkiz skulle komma. När hon kom pratade vi lite sen drog vi till gymmet där charlson och jonis var så vi gymma med dom, haha! Var inte så kul att gymma idag för jag var så otroligt opepp och seg :( 

Nu är jag iaf hemma och ska snart hoppa in i duschen.. är lika trött idag med.

Imorgon är det öppethus på skolan och vi ska vara i skolan från 9-9. känns jobbigt.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback