ÖPPETHUS!

Orkade verkligen inte blogga igår. Var i skolan exakt hela dagen/kvällen igår!

Började med att jag inte orkade gå upp på morgonen men kom på att idag kan jag verkligen inte komma försent :o
käka frukost,sminkade mig,klädde på mig och gick till skolan. På morgonen fick vi baka till caféet och vi bakade cupcakes & snoddas(mockarutor). På lunchen fick vi gå upp till skolan och äta och jag var super hungrig men så händer det saker och jag tappar helt matlusten och vill bara slå ihjäl någon... satt bara och skakade av ilska och då menar jag skaka!

På eftermiddagen då så fixade jag och viktor ihop 60 leverpastejsmackor. Vi fick även hård risgrynsgröt :(  
KLockan 18 började det ramla in folk och det var fullt ös tills klockan blev ca 20 då började vi städa undan och jag kom hem 20 i 10. Skapligt slut jag blev då men min kväll var underbar!!!!
Så såg ungefär min dag ut lite kortdraget sådär.
Idag ska jag nog bara ta det lugnt och umgås med familjen.. fast just nu känner jag mig inte så sugen. Fan det ska alltid bli något skit hela tiden! skapligt trött på folk som inte kan bete sig och det händer även inom familjen... suck

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback