RIKTIG SOFT SÖNDAG

Idag har jag bara slappat, somnade ett tag där på eftermiddagen :)
När jag vaknade tog jag en dusch och packade mina saker för att dra mig mot min fader. När jag väl var hos pappa började vi prata om mitt rum. Vi ska ta bort massa skit och möblera om så det blir mer plats. Kan ta en före och efter bild. Har börjar lite idag men imorgon blir det mer röj :)

På kvällen kom mikkan till mig. Vi satt och prata ett tag, åt pizza sen drog vi ut. Det sög verkligen ute.. 
Nu är jag iaf hemma och är trött som en bjööööööööörn! hehe ska nog borra tänderna och kolla på någon bra film :) 

outfit

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: josefin

min tröja ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback