STARTADE BRA , SLUTADE SÄMRE

Jag tkr att kvällen var riktigt kul ändå trots att vi inte visste vart vi skulle vara. 

Började med att möta upp mikkiz och isac men vi gick vidare och träffade på gurra,fjutt &max x2.  Pratade med dom ett tag sen drog vi mot pizzan och träffade på jekis och robin, pratade med dom ett tag sen gick dom :(  När klockan närmade sig 21 så vandrade vi upp mot kyrkan. Stog där uppe ett bra tag. Fast det var nog som roligast där också.. iaf va jag tkt :)  När vi vandra mot stan det var då kaoset börja.. jag fick ont i fötterna och vart grinig + massa annat. men ändå min fina vänner fick mig att må bra <3

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback