TACK MIN VÄN FÖR EN BRA KVÄLL

Igår umgicks jag med andreas en stund. Var så skönt att bara ligga i hans famn och kolla på en film ♥

Han var tvungen att gå klockan 19 och då åkte jag till mikkiz strax där efter. Vi köpte godis och pizza. Kollade på pretty women och pratade oss till sömns. Fanns så mkt att prata om! älskar dig min vän. 

idag så vaknade båda halv 10. Vi låg och prata ett tag sen gick vi in och åt frukost. Klockan 12 åkte vi till kupolen och skulle handla present till Anna (mikkiz mamma)  Hoppas hon blir nöjd :D  På hemvägen stanna vi och åt på lappens vägkrog och snacka om att man blev mätt. Nu är jag hemma och väntar på att andreas ska höra av sig. Sover hos han inatt. 

Mamma kommer hem ikväll också, får träffa hon imorgon. Som jag har saknat henne. VÄRDENS BÄSTA MAMMA ♥
en bild på mamma från i sommras när vi hälsade på jocke och frida

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback