TÄVLING PÅ HBRK HELA DAGEN

Igår var det en hektisk dag.

städade ju somsagt som en tok och det vart riktigt fräsht! När jag och mamma var klara åkte vi och storhandla till helgen. Åkte även upp till borlänge en sväng och shoppade lite. 
Efter kupolen packade jag sen for jag iväg till andreas och kalasa med presentöppning och smörgåstårta. Sov även där. Dock somna jag på soffan klockan nio och vaknade halv 23. Då gick jag och borstade tänderna och la mig igen. Gich upp 7 imorse... Har varit på tävling hela dagen och maja tävla rocky. Kan man bli mer stolt över sin ponny? han var hur cool som helst, ÅÅÅH så happy ♥ Kom hem klockan 16 och nu ska jag snart bege mig till erika. Ska bara tigga lite skjuts av mamma :D ha en bra  kväll.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback