TJOCKT KUL HELG

Ursäkta för dålig uppdate men jag har verkligen haft fullt upp att umgås med pojken min♥

Fredag: Åkte somsagt ut till torsten på ferre, jag hade iaf kul :D var ganska mkt kul folk där eller mkt och mkt :)  Jag sov hos andreas sen och vi kom hem klockan 2 kanske? somna direkt. 

Lördag: Ringde klockan kvart över 9 för då skulle anette skjutsa in mig till stan. Jag åkte på kalas till min söta systerdotter. Hon bjöd på en grodtårta :D hehe så söt hon är! Åkte hem till andreas direkt efter och vi har nog kollat på 327432 filmer den här helgen. Ska göra ett hissa filmer inlägg sen. Vi skkulle ha spelat bowling men jag var så jäklans trött. Vi åkte in till stan en sväng och köpte pizza och godis. När vi kom hem igen åt vi pizza och kollade på idol sen somna jag av ett tag. Sen hände inte så mkt mer den kvällen.
Söndag: vaknade 10 och slog på en film, ovanligt i dettta inlägg? nej.! Har bara myst med min prins idag. Åkte till rocksi klockan 16 och red en dunderbar ridtur och han skötte sig prima. Var lite pigg men det får man va ♥ men nu ska jag fortsätta med spanska plugget. puss

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback