1 ÅRS DAGEN IDAG

Oj hade verkligen ingen tid till att blogga igår. Hade fullt upp från morgon till kväll.

Usch igår var nog den hemskaste dagen nere på HR iaf.. Eller i början var det skit kul sen när vi hade disken vart jag så irreterad bara för att ingen kunde hjälpa till. Om man vill sluta tidigare ska man väl hjälpa till. Sen när man kom hem vart det ju inte så mkt bättre heller, då var det ännu mer saker som bara irreterar mig. Jaja som tur var räddade erika mig så vi åkte ut till stallet och red en härlig skogsvända. 
När jag kom hem kom andreas som jag har saknat så , mitt hjärtegull ♥
Andreas åkte hem klockan 8 imorse för han och nettan ska åka och fixa något till mig (a) så söta!  Jag gick också upp å och gjorde klart min data läxa och snart ska jag börja på hotell A läxan sen måste jag springa massa ärenden på stan! usch vad mkt som ska hinnas med idag! Åker till andreas senare i eftermiddag och myser sönder eftersom det är våran 1 års dag idag. gudars vad jag älskar killen!!! Men nu kan jag inte lägga ner mer tid på bloggen utan nu måste jag göra det jag ska göra. Hej så länge :)
flätan jag gjorde igår


Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback