BLEV ETT LÅNGT OCH TRÅKIGT INLÄGG SOM ANTAGLIGEN INTE ORKA LÄSAS.

Har inte bloggade något medans jag vart i stockholm men har inte haft någon lust och inge tid. Har inga bilder jag kan vida från resan heller :(  Jag mår verkligen skit idag så har egentligen ingen lust att blogga men ska försöka skriva ner en del iaf. 

I fredags slutade jag somsagt tidigt men ist för att ta det lugnt och packa fick jag stressa ihjäl mig bara för att andreas var så ivrig på att åka.. Vi kom fram till stockholm ca 14.00 och då åkte vi till fruängen och hämta nyckeln sen hem. Direkt när vi kom hem så la vi oss och kolla på en film. Timo kom hem klockan 16.00 och gjorde super god mat.Sen gick vi och Handla lite godis och spelade buzz hela kvällen.

På lördagen vaknade jag halv 8 och slog på en film. Andreas vakna 9 och då låg vi och myste ett tag. Timo var tydligen på städhumör så vi drog oss upp tog oss lite frukost sen hjälpte vi han och städa i svinstian och det var verkligen ett bra resultat tillslut. När vi var klara med allt det så åkte vi till stan. Vi gick bla på medeltismuseum och i massa gitarr(musik) affärer. Tiden gick fruktansvärt fort och klockan halv 16 kom vi på att vi var hungriga så vi åkte och köpte thimat. Blev en kväll med godis, buzz och film den kvällen också. 

Söndag, sov lite längre idag. Men för mig har denna dag bara varit kaos.. Vet inte vad det är med mig men jag skulle bara vilja gråta , skrika och slå i något riktigt hårt! kanske behöver en liten stund för mig själv. Men allra hellst skulle jag vilja ha andreas här.. Synd bara att han inte riktigt förstår när jag behöver honom som mest. Nej nu var jag taskig.. men lite så är det dock.  Blev  ett långt och tråkigt inlägg som ni antagligen inte orkar läsa


Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback