FULLT UPP MED ANNAT

Glömde bort att blogga igår men hade fullt upp med massa annat bla med rocky,gympa och andreas.
Men idag så är jag i farten. Vaknade 7 imorse men ändå så kom jag 5 minuter försent. Men jaja. Var matte första lektionen och det gick ganska bra när man väl förstog. Jag och Rasmus gick även på extra engelskan och vi kom underfund med att vi ska fortsätta med det. Verkar super bra eftersom jag verkligen är sämst på engelska. 

Nu har jag vart hemma ett tag och har hunnit plugga också. Duktig flicka. Imorgon är det onsdag = skolfoto & slinga håret efter skolan. Ser fram emot att slinga håret efter att ha fått vänta i 2 månader. SUCK! 

Ska gå ner och kolla om mamma har kommit hem så jag kan prata lite med henne.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback