GRANNY GOES STREET

Okej nu är det så att jag har vart superduper mega förkyld i helgen så jag har inte orkat skriva eller tänka eller nånting men iaf så är det en kvart tills jag ska gå till skolan så jag ska skriva ett kort inlägg här :D

Lördag: Bestämde jag och erika att vi skulle fara till falun och så blev det. Vi tog tåget och vi e bäst på att planka säger jag bara!  mohahahah!!! när vi kom fram till falun så fatta vi ingenting om vart vi skulle gå men det var väl bara att följa strömen då. Vi kom iaf fram sicken tur :D  vi träffade på maria och jessica och vi umgicks med dom nästan hela kvällen. Vi kollade på hoffmaestro och dom var verkligen bäst! när dom  hade spelat klart drog vi till marias pojkvän och satt där och uggla. Men när klockan vart 20 så drog vi och käka.. ganska äcklig mat.. menmen det var somsagt mat. När vi var klara så drog vi tillbaka till ggs och satt oss på en bänk och lyssnade på mimi kry. eller hur det stavas ><  jag höll på att frysa ihjäl och bara väntade på att kapten röd skulle börja spela. Senare på kvällen och mikkiz och joina oss inne bland allt folk. hehe! jag trodde att det skulle vara roligare än det var menmen det var helt okej :)  

på söndagen så åt vi med syster frida och hennes man jocke sen drogh jag till andreas och myste hela kvällen <3

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback