HELT SLUTKÖRD

Herre min Jesus vad trött jag är ! är helt slut.. 

Hade igentligen sovmorgon idag och jag tänkte sova till halv 9 men jag vaknar en timme tidigare :(  fick ju iaf ligga och dra mig en liten stund. Gick upp klockan 8 och fixa iordning mig. Har nog vart en helt vanlig skoldag idag förutom att man ser andreas i korridorerna nu :D min pojk har ju dragit åt skärpet och tagit sig till skolan nu.. Jag är så stolt ♥ hehe. ah och sen har jag , elina och rasmus varit på ett förjävligt flumhumör idag. Data kunskapen var ju värst. Jag och elina skratta åt allt. 

Efter skolan tog jag hemma alla läxor som måste göras och så tog jag cykeln ner till rocky. Fixa allt i stallet sen bar det av hemåt igen. Bytte om, snacka lite med syster. Tog sällskap med henne en bit och jag vandra vidare till vasahallen :) Kan ju säga att gympa passet tog hårt och jag hade sån träningsvärk i rumpan sen jag och andreas cykla i söndags. HAHA! Jag ska väl ta och gå och lägga mig snart. igentligen måste jag plugga men är så förfärligt trött :(

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback