IGÅR

sry igår blev det 0 inlägg men skriver det inlägget nu ist :)

SKolan fick hur bra som helst igår! från början till slut så jag är riktigt nöjd :D
Dock hände det någon sak, förstår inte hur kan någon eller något förändra på bara någon sekund?
Kanske inte ska ta upp det här men allt kändes så konstigt igår... 
jaja du väljer själv men jag tkr iaf att det var dålig stil!
Men som tur var så har jag mina såkallade riktiga vänner ♥

Efter skolan så var jag bara hem och käkade sen gick jag ut på stan och handla
en present åt pappa :D Han blev nog nöjd ihope. Jag gick ner med paketet till pappa
och språka lite med han och sen var det bara att gå till mamma och göra alla sina
100 läxor (y) tur att dom är ganska lätta.
När jagvar klar med dom åkte jag hem till min fina och sov där.
ops nu måste jag sluta om jag ska hinna med bussen , ciao!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Inez Darlind

Hej jag bor på Vasagatan 4 1 tr jag har någonting som jag tror är ditt hör av dej på tel. 0225 52858


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback