MÅNDAG & TISDAG

ursäkta för dålig updatering men.. igår så var jag på gympa och var död när jag kom hem :)

Har väl inte hänt så mkt antar jag. fast kan väl berätta lite tråkig info som utfyllnad.
Igår så hade vi en vanlig tråkig skoldag då vi fick en spanska läxa, hehehe ;)  Sen efter skolan så packa jag väskan som skulle upp till mamma (flyttar till henne denna vecka) och sen cykla jag till rocky och fixa hos han. Cykla hem och bytte om sen var det bara att dra sig till vasahallen för ett gympapass. Det gick oväntat bra. Mkt mer folk nu än förra året, kul :D Var helt slut efter gympan men en liten promenad hem med syrran var riktigt skönt i höstkvällen. Gick nästan och la mig på engång.

Idag vaknade jag med en förfärlig träningsvärk.. men det kan vara skönt ibland. Känner bara att jag skulle behöva andreas som kan massera mig! Cykla till skolan med maja på pakethållaren. Var en vanlig skoldag idag med. Fick en ny läxa på HR- hotell A. Det ska bli spännande och se vad detta kan vara :) Slutade 3. Hade tänkt att jag skulle åka till säter och hämta mitt bankkort men pappa svara inte så blev inge. Ska väl åka dit imorgon med mamma får jag hoppas. Skulle behöva pengarna som ligger i fodralet nu. Men nu fick jag lite tid över till annat. Ska göras läxor, tvätta , dammsuga och vattna blommor. kul va? jag är ju för skötsam alltså ;)
en bild på mih och molly från i lördags

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback