PLUGGA SOM EN TOK

Nu har jag setat hemma i 2 timmar och börjat beta av läxor. Hittills har jag gjort 2½ läxa. återstår bara ½ kvar + ett prov som jag tänkte öppna boken till snart :) 

Slutade tidigt idag. Var till skolsystern på såntdär koll med elina klockan 14. Det gick bra. Skolan idag har gått som vanligt. Idrotten kunde dock varit roligare men men.. Skulle varit skönt att sola men har nog inte tid. resten av veckan ser ungefär ut såhär:

Onsdag: lämna in bokrecention, plugga, rida, andreas sover här.
Torsdag: hel dag nere på HR och vi ska göra olika rätter av ägg, rida 
Fredag: språkdag i skolan (tror jag) slutar då tidigare, stockholm m andreas?

lördag: isf stockholm
söndag: stockholm och hemresa.

Ganska soft vecka endå fast mkt plugg. 

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback