PUSS PÅ GURKAN

Åkte hem till andreas igår kväll och sov där. Igår somnade vi samtidigt vilket vi inte brukar göra, men det är så mkt mysigare! 

Vaknade klockan 9 och 10 åkte vi in till stan och shoppa frulle. Gud vad god frukost vi åt. Limpa med leverpastej och gurka.. MUMS! Har åkt in till stan nu eftersom jag har min söta korv att ta hand om. Jag och Erika ska rida en sväng. Antagligen så ska vi rida och palla äpplen :D hehe.  Sen ska jag åka tbx till andreas. Om hon har lust får hon gärna skjutsa mig dit ;)

Åh jag är så shoppingsugen också men har man nå pengar??? NEJ!!! åh tänk om jag hade ett jobb :(
Nu är det bara 2½ vecka kvar tills jag ska slinga håret :D:D:D
en gammal bild på mig från i vintras :)

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback