SISTA JOBBIGA DAGEN SEN CHIIIIIIIILLIDILL!

Hejsan hoppsan

Idag var det den sista jobbiga riktiga skoldagen avklarad. Onsdagar är absolut den värsta dagen!
Slutade 16.00 och då var det bara att vandra hem och göra alla sysslor jag skulle hinna med.
Så jag hängde tvätt, tog ner tvätt. dammsög på mitt rum, vattna blommorna och gjorde mina
läxor. Sen bjöd mamma på en jätte god rödbetssoppa :D tro det eller ej det är skitgott!
När jag ätit klart fick jag besök av min lilla filur mikkiz. Vi satt och prata ett bra tag och
jag känner mig så levande med den människan. Går att prata om så mkt med henne!
jaja men nu känner jag mig lite dåsig så ska väl gå och lägga mig eller ja... jag ligger redan
men ska sätta på en film iaf ;D godnatt!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback