SJUKLINGEN

Sov hos andreas inatt och det var nog den jobbigaste natten på länge. Fy satan vad jag hatar att vara förkyld! Har vaknat tusen ggr av att jag inte kunnat andas , att jag är tjock i halsen och att det känns som att man är helt torr i hela munnen. Usch och sen har man fått sånna här kallsvettningar och hit och dit... + att natten aldrig tog slut den varade hur länge som helst kändes det som. Jaja jag fick skjuts in till skolan idag och det tackar jag verkligen för. hatar att åka buss :( Gick på en lektion men kände att jag lika gärna kunde gå hem och vila. Känner mig helt slut i hela kroppen. Skulle ha följt med molly till blge idag får se hur det blir med det ..

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback