SLAPP LÖRDAG ........

oj hejsan.

Sov riktigt länge idag eller ja till halv 11 iaf. kollade på en film med älskling och åt frukost sen drog han ut och sprang ocg jag cykla bredvid. Testade att cykla med cykelskorna idag och det gick bättre än förväntat :D trodde jag skulle ramla omkull 1674367 ggr men ramla inte en enda. Efter det så slappa vi bara och klockan 16 åkte jag hem. Fixa iordning mig och drog ut en sväng med molly. Det sög ute så vi gick hem till henne och ja.. vi flumma sönder! (kan lägga upp någon bild sen men det blir nog imorgon då hon har skickat bilderna). Efter ett tag så drog vi ut igen och det sög lika mkt då med men vi stannade vid anna&sandra + massa annat folk. Nu ligger jag äntligen i min säng under mjuka underbara täcken och ska slå på en film. Puss&godnatt

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback