SLUTKÖRD = SÄNG

min dag idag:

Sov hos älskling inatt, mysigt som tusan. Dock har jag legat och hostat ikapp med andreas hela natten. Båda är förkylda eller iaf på väg att bli :(  Tog bussen till skolan och satt på mig kock kläderna direkt när jag kom dit. 

Började med att vi planerad vad vi skulle laga och vad vi skulle börja laga för mat. Vi lagade iaf morotssoppa m. ört yoghurt, sen till varmrätt så lagade vi raggmunk och stekt fläsk m. lingonsylt. Efter en heldag i köket var man skapligt trött vill jag lova. Och gudars vad mkt disk det blir!! 

Efter skolan så kom erika och hämta mig så for vi till stallet. Båda hade mockat så det gick jätte fort. Vi skrittade först en sväng på 20-25 min sen red vi i padocken och jobbade lite på dressyren och det gick ganska bra för mig idag men är nöjd ändå ♥

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback