STRESS,STRESS & ÅTER IGEN STRESS

Hejsan hoppsan!

Gud vilken stressig dag det har vart idag. Mitt liv har blivit så stressigt.. Ganska jobbigt med andra ord.

Vi hade skolfotografering idag och jag blev faktiskt nöjd. Inga större fel på korten vad jag kunde se :)  
Efter skolan fick jag stressa upp till frisören. Slingade ju håret och jag vart nöjd , lagomt med slingor att börja med blev det. Klockan rann iväg och helt plötsligt var den halv 19 så då var det bara att slänga i sig mat och ta cykeln ner till rocky. Det han bli mörkt när jag skulle rida så vart inge avanserad ridning idag. 
Nu är jag hemma men jag kan tyvärr inte bjuda på någon bild på mitt hår. Är för mörkt att ta med webbcamen så får vänta tills imorgon :) godnatt

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback