TACK ELINA OCH LINNÉA, MAN KAN TRO ATT NI HAR LAGAT MAT HELA LIVET!

En hel dag med matlagning blir ganska tröttsamt i slutet. Är helt slut så ikväll kommer jag nog somna tidigt. 
Jag är riktigt nöjd med min och elinas insatts på maten idag. Vart helt grymt!!! hehe

Vi bakade först kuvert bröd som vart supergoda, sen gjorde vi iordning apelsin fromagen. Jag tyckte inte om apelsin smaken. Det vart för mkt. Vi gjorde även ost och skinkpaj m. tomatsallad och tzatziki. MUMS! 
Idag har jag fixat andreas present tills på lördag eller ja det är lite småsaker som fattas men det tänkte jag fixa på lördag. Nu ska jag gå ner och käka för jag är super hungrig. Undras vad det bjuds på idag? :D

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elina

Men guuud ja, vi är ju så duktiga!!! och underhållande på samma gång med sång :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback