VILKEN UNDERBAR HELG!

Det blev iaf en lyckad 1 års dag <3

Jag vaknade klockan halv 9 imorse så jag sprang runt lite i lägenheten. Dampa på katten.. han hade ner rosen 2 ggr så slängde ut han! sen satt jag på en film. Somnade och sov till halv 12. Verkade som att det behövdes :o 
Jag och älskling åt frukost, vila en stund sen drog vi ut på en cykeltur i det fina vädret. Det var då drygt som fan. Trodde aldrig att jag skulle orka upp för värsting backarna. Men jag klarade det, både fram och tbx. Vart nog iaf 2 mil. En bra början för att vara nybörjare. När vi kom hem duscha vi sen åt vi en fet lunch! Jag och andreas vart helt slutkörda så vi la oss och kolla på tv = MYS <3  åkte hem klockan 7 och hade en lång pratstund med mamma. Nu har jag gjort klart 2/5 läxor :D ska sätta på smala sussie nu och kolla tills jag somnar :) GODNATT

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback