YESYESYES IMORGON ÄRE FREDAG

Gud vilken rolig skoldag det har vart idag!

Först hade vi lite hygien med angelica + kollade/smakade olika slags rotfrukter. Det var faktisk kul :D 
Sen efter det så hade vi mia i servering, Vi fick lära oss hur man dukar och bära tallrikar :D 
Bära tallrikar var enklare än vad jag trodde faktiskt!  Vi var uppdelade i 2 grupper så den andra gruppen lagade mat.
Det var purjolök- och potatis soppa med en klick turkisk yoghurt och stekt fläsk till. Asgott var det!
till efterrätt fick vi pannkakor, grädde och sylt.  

På spanskan var jenny, jag och erika super flummiga så vi satt mest och tönta oss. haha och erikas översättning av tjock var ju snygg xd (feto) hahah!! sen fick man äntligen sluta.

Gick hem till pappa och pratade med han ett bra tag sen tog jag cykeln ner till rocky och fixa i stallet.
Nu ska jag bara sitta och vänta på att klockan ska bli 10 så kommer andreas och hämtar mig så sover jag där inatt.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback