FÄRGADE MINA ÖGONBRYN IGÅR!

hej.

Jag och Andreas sov ända till 11 idag och vore det inte för Timo som ringde hade vi nog sovit ett tag till.
Vi har gjort absolut nothing idag vilket var väldigt skönt. Vi har kikat lite på shutter island och den var helt okej , lite lik inception!  Andreas har åkt iväg för att jobba i 1 vecka ,kommer sakna honom.. Har varit till Rocky en sväng också. Skritta ut en vända eftersom att Maja tävla honom igår så tror jag han nöjer sig med en skrittur.
Nu ska jag väl fortsätta med att leta data fakta men det finns inge bra någonstans.. FINNS DET NÅ TRÅKIGARE?
Juste det är sthlm-båstad nu , det får jag inte missa. bye!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback