FREDAG 22/4

Hej.

Jag och Andreas var hem till Linus en sväng igår och det var roligt att träffa alla underbara människor men vi tröttnade och gick hem. Timo kom och hämta oss , så for vi och käkade pizza. Dock fick jag magknip som vanligt av denna bajsmat!
När vi kom hem till Andreas fick jag leta efter godis som han hade gömt åt mig (a) sen somna jag.. hehe!
Idag har jag varit ute i Hamre hela dagen och hjälpt mamma i cafét. Det gick bra! nu är jag äntligen hemma men snart ska jag iväg igen antar jag.. Sitta och åka bil upp till sågmyra. Men det blir nog kul när vi väl kommer dit :)
ha en nice helg!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Libannathalie

really good site!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback