JAG TROR DET BLÅSER UTE IDAG

Godmiddag!

Vaknade av den dumma klockan imorse, suck . Tur att det är helg nu iaf!
Har gått jätte bra med mina kåldolmar och jag tror att alla tyckte dom var goda :D
Cyklade ner till Rocky efter skolan och red en vända på 50 min ute i blåsvädret. Sötpluppen fick ha sin agria mössa på sig och han blev jätte söt i den. Maja ska tävla honom imorgon så hoppas det går bra , lycka till bästa! <3
Snart ska jag äta lite vegetarisk lasagne sen drar jag ut med Molly någonstans. Ingenting blev som planerat idag så hoppas att kvällen blir lyckad med min prinsessa iaf!!
Kommer ha kameran med mig hela kvällen så hoppas det blir lite roliga bilder, ha en nice kväll!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback