LÖRDAG 9/4

Hej.

Imorse åkte jag och familjen Eriksson till Borlänge för att fixa anettes bil men det gick skit och sen skulle vi hälsa på Linus men det blev ändrade planer. Hoppas allt är bra med dig Linus!
Vi fick iaf boksera bilen till solvarbo sedan åt vi en fet lunch på Dalarasten, blev pastacarbonara.
Har varit hemma ett tag nu och har till och med sovit en stund. Tänkte att jag skulle ut och springa en vända men måste ha musik i öronen då.
Min lördag blir bara massa mys med min kärlek för imorgon åker han och jobbar i ca 7 dagar :(
ha en mysig lördag, ta hand om varandra. Det har jag verkligen fått lära mig!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback