MÅNDAG 4/4

Hej.

Måndag snart avklarad, snart helg igen ;)
Skoldagen har varit mkt seg och jag har varit trött.. Fick veta omdömen på hygien och livsmedelskunskap idag och jag ligger rikitgt bra till :)
Hemma nu och måste packa mina saker eftersom det är dags att flytta till pappa. Jag har ingen cykel heller , de tär punka på den för 788942389 ggn... ååh orkar inte jäkla bajs cykel! Ska ner till Rockan också och mysa lite , sedan blir det gympa. Hoppas det går bra , fick så ont i foten efter träningen igår,känns som träningsvärk. Kan man ha träningsvärk under foten ? någon vänlig som kan svara , tack på förhand !
ha en bra dag, ut med er i solen vettja!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback