POLLEN=BAJS!

Gick ju på träningen för att köra värsting hårdpasset dock var jag ensam kvinna utan vänninor idag och då blir det väldigt tråkigt. + att det susar pollen i luften och min kropp tåål inte pollen så jag är helt seg och orkar ingenting. SUGER GET BALLE! Tänkte att jag skulle försöka springa en liten vända ist då , aah eller hur.. dog ju förfan...! Gick iaf hem till pappa efter en stund och pratade med han och vi bestämde att han skulle köpa helosansalva , pollentabletter och att vi skulle åka till Borlänge nästa vecka :)  Jag fick även en tränings tisha och godis! Han sa till mig att det hade varit 25 grader i England nu, kan ni tänka er? svensk sommar där!! längtar.

Lilla Linnéa ska väl ta och hoppa in i duschen nu och sedan luter det nog emot sängen.
hejs.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback