SÅGMYRA

Åkte ju somsagt till sågmyra i fredags så har inte bloggat någonting.

Kom hem igår klockan 00 kanske och då gick jag och la mig med bums!
Kan ju kanske berätta lite kort vad vi har gjort och så. När vi kom fram till Andreas bror i fredags så fixade vi iordning i husvagnen där jag och Andreas skulle sova , vi var ut på en promenad med hundarna , åt mat och myste med Vildi pildi!
På lördagen så var jag och Andreas ner till lager och tittade lite och bara för att man inte har några pengar så hittar man allt! men köpte iaf present till mamma som då fyllde 41 år! <3
När vi kom tillbaka duka vi fram alla påskmat och så hade vi en himmlans trevlig kväll.
lite bilder från sågmyra.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback