TISDAG 19/4

hej.

Oj , finns inte så mkt att skriva om nu känner jag + att jag har umgåtts väldigt mkt med min pojkvän. Men kan ju berätta lite om denna dag.
Hade idrottsprov idag vilket gick super bra och sen hade vi dataprovet som gick lite mindre bra men något hade strulat sig på min presentation så allt blev bajs! aja får väl ett G iaf.
Efter skolan gick jag och mötte Andreas så gick vi hem till mig och åt sen gick vi ut på en jätte mysig promenad, love! <3
Har varit hemma ett tag nu, jag och pappa har fixat med intyg hit och dit med övningskörningen så ska väl gå upp och beställa en synundersökning någon dag :)
bilder kommer snart , hejs!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback