TORSDAG 21/4

Klev upp imorse när klockan ringde 05.20, det var inte så drygt eftersom jag redan var vaken.

Jag har stått och stekt massa bacon och amerikanska pannkakor.. hatar att lukten av sig själv när man stått vid ett stekbord och speciellt har stekt bacon.
Frukosten blev super lyckad och jag är fortfarande mätt efter 5 timmar :)
Efter frukosten åkte jag ner till Rocky och longera han. Han var super duktig och lyssnade på bara min röst, det är ju super! :D  kramade även om Bobban som kanske åker idag :( fina ponny!
När jag kom hem från stallet stupa jag i säng och nu väckte mamma mig -.- hatar när folk ringer när man sover som skänast.. ingen pik till dig mamma!
nu ska jag lägga upp dansens dag bilderna :)

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback