TISDAG 12/4

Hej.

Gud va glad jag är nu när det är på väg att bli sommar och solen skiner.
Jag skulle ju sätta mig och plugga men ist tog jag en pw ut i det fina vädret. Jag gick till min barndomsby Matsbo. Jag kan inte säga annat än att jag saknar det ställer så sjukt mkt. Att se vårat gammla hus som inte är vårat längre, fast i mina ögon kommer matsbo alltid vara mitt hem. Det var där jag växte upp, det var där jag lärde mig om livet.  Jag älskar det ställer!
När jag kom hem gick jag ner i trädgården och plockade lite björkris och ställde på rummet, så mysigt. Ska väl börja plugga nu då och sedan äta något.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback