LÖRDAG 16/4

Vad lycklig man blir av detta väder, helt sjukt egentligen! dock finns det ju en del saker som jag inte gillar med värmen.. pollen och mygg först och främst!


Jag var ju hos Rocky och kan ju säga att det inte var hans dag idag.. I stallet kunde han inte stå still,när vi skulle ut och rida en sväng fick jag stå och försöka få honom att gå framåt .. efter en kvarts bockande, sparkande  och stegrande så vände jag och gick en annan väg, då gick det väl framåt iaf men ingenting annat lyssnade han på. När jag kom hem och skulle släppa ut han i hagen springer han på mig.. schysst häst jag har!
Nu ska jag lämna lite saker hos mamma sen ska jag ut med några filurer. Hur det än blir så tror jag att den här lördagen kan bli riktigt nice pga vädret :D

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback