2011-02-02

Klarade av den längsta dagen på hela veckan! 6 lektioner på 1 dag.. jobbigt.

Tur att min otur hade gått över idag iaf eller ja nästan.. Mina leggings gick sönder så jag fick gå runt med världens hål mellan bena :( Annars har jag och Elina haft ganska kul , hihi :D
Jag har precis ätit mellis och ska snart byta om för att åka ner till Rocky och rida en vända i mörkret.
Ikväll ska jag bara plugga och titta på tv. Orkar nog inte med något annat som jag känner nu.
Nej nu måste jag kila så inte Rocky börjar fundera var jag har tagit vägen.
ha en bra kväll!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Vidarolea

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback