2011-02-21

Igår åkte jag till Andreas och sov där.

Vi myste med ett bad och en promenad med hundarna och till sist gullivers travels med chokladbollar. Sedan somna han och jag fick titta på solsidan själv :(
Imorse vaknade jag av att någon pussade mig i nacken , åå så mysigt. Dock var klockan bara 7 och jag skulle upp 8 men kan ju säga att det är så mkt skönare att vakna av underbara pussar än en illa låtande klocka. Vi gick iaf upp och åt frukost. Sedan skjutsa anette mig till skolan.
Skolan har väl varit okej fast är så trött nu och vi har matte prov på onsdag och jag förstår absolut ingenting... bra känner på mig att det blir ett IG..
Nej nu ska jag byta om och dra mig till Rocky. Pusss

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback