BOOMBOOMBOOM

Åkte ut till Andreas igår för ovanlighetens skull ;) hehe. Vi gjorde inget speciellt, prata lite, titta på film och sen dansade jag zumba med Nettan.

Imorse var det segt att gå upp så jag snooza 1 gång men sen fick jag lov att gå upp :(
Matte provet gick dåligt men inte så dåligt som jag trodde att det skulle gå.. Skoldagen har gått fort även fast det var långdag, skönt. Har varit på världens flummhumör , haha har skrattat åt allt :D
Molly hängde med mig efter skolan eftersom hon åker på fredag så ville jag umgås med henne lite. Vi gick hem till henne efter att vi ätit. Skulle färga hennes hår men jag vågade inte eftersom att jag trodde att färgen inte skulle räcka.
Är hemma nu och farmor håller på att göra plättar till mig och Maja, så lycklig!
Har inte ätit plättar på 100 år, så det ska bli gott. För övrigt så är Majsan och jag ensama ikväll och vi ska väl bara chilla. Andreas är på hockey i Leksand , om jag har tur sover han hos mig men det är inte säkert.
ha en bra kväll!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback