.


Nämn något som gjorde dig glad igår:
Mina vänner och Andreas såklart <3
Vad gjorde du kl 08 i morse? Fixade det sista
Vad gjorde du för 15 min sedan? Sminkade mig?
Det sista du sa högt? Är du vaken?
Det senaste någon sa till dig: Snart
Vad har du druckit idag? mjölk
Vad var det senaste du åt? en tallrik med havregrynsgröt 
Vad var det senaste du köpte? en dammsugare (alltså en sådan man äter)
Vad är det för färg på din ytterdörr? brun
Vad är det för väder hos dig nu? Mulet + lite snö ca 10 minus grader
Godaste glassmaken? saltlakrits 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
Sover du tungt? nej
Drömmer du mardrömmar? nej men väldigt konstiga drömmar drömmer jag..
Trivs du med ditt jobb? Jag jobbar inte, jag studerar ;)
Favoritklädsel? det som är behagligt
Favoritlåt just nu? Hm har nog ingen men kings and queens och det hon vill ha
Vad ser du om du tittar till höger? gaderober
Vad gör dig glad just nu? Ja vad kan det vara , att andreas är här?
Vad ska du göra härnäst? Gå till skolan
Höger el vänsterhänt? höger
Humör just nu? lite trött men annars är jag nog på ganska bra humör
Favoritgodis? hm , choklad :D
Kläder just nu? gråa jeans, rosa blus :)
Sommarplaner? Kanske åka till London med Andreas , sen vet jag inte.
Hur många kuddar sover du med? 2 eller 4 
Morgon eller nattmänniska? morgon skulle jag tro
Vad är viktigast för dig? Min familj såklart!
Är du kittlig? skoja inte
Snarkar du? nej det tror jag inte
Stjärntecken? skytt
Äckligaste insekten? vet inte.. 
Stökigt el välstädat? välstädat
Vad längtar du mest efter just nu? kreta, sommarlov, värme!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback