FARFAR HAR NAMNSDAG!

Åkte till Andreas sent igår. Vi kom fram till att det var ögoninflammation... Så jag fick hämska thai droppar i ögonen :(  Idag svider det och gör ont i mina ögon men dom är iaf inte röda konstigt nog.

Jaja slut pratat om det. Jag och Andreas gjrde inte så mkt igår vi la oss och titta på en film men han somna.
Idag vakande jag klockan 9 och Andreas med. Vi har bara trökat hela dagen tills nu då vi åkte in till stan. Han till gymmet och jag hem. Jag ska väl börja packa ihop mina saker till mamma och dammsuga lite på rummet kanske.
Senare idag vet jag inte vad som händer, antagligen ingenting. Man kanske skulle ut och kuta en vända?

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback