FICK SLUTA TIDIGT IDAG.

Har varit en skön dag i skolan idag. Har bara dukat och fixat i matsalen sedan fick vi sluta och då var klockan 13.

Jag cyklade ner till Rocky vilket jag klarade utan att halka. Han var jätte dryg i början och ville inte något som jag ville så tvinga in han på banan så vi kunde jobba vidare där och då gick han som en prins! helt sjukt va bra han gick. Stötte på Karin så snart blir det dressyr träning bara isen smälter bort lite mer.
Hade tänkt att jag skulle äta en macka innan jag drar till pushen så kanske ska gå ner och göra det nu.
Hoppas det går bra på träningen idag bara för jag har lyckats överansträngt min vader så att jag har fått typ muskelinfektion :( menmen.... Jag är beroende av att träna så det sket väl jag i liksom.
ha en bra kväll!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback