KOM TILL SKOLAN IMORSE!

Kom till skolan imorse men det var ett helvte kan jag ju säga.

Restaurangen gick bra och det var riktigt kul att vara köksmästare som jag fick vara denna gång.
Efter skolan trött som jag var , gick jag till rocky. Visste inte vad jag skulle göra med kraken så han fick springa löst i paddocken. Dock tror jag att jag fick ut mer på det än Rocky, det var snö upp till knäna , haha. OCh nu har jag skit ont i vaderna.... åååh orkar inget mer, vill kunna springa och latja!
Ska snart gå till farmor och farfar och käka lite, ska bara göra några situps och armhävningar först och sätta upp håret.
Efter farmor ska jag fara till min efterlängtade mikkan <3

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback