LITE AV EN OTURS DAG IDAG MED..

Är nog en liten oturs dag idag iaf. Först mina leggings som jag sa > sen när jag kommer till stallet trampar Rocky på min fot > och till sist halkar jag med cykeln. Undra vad som kommer här näst.

Jag har precis kollat klart på "Sveriges mästerkock" med mamma. Älskar programmet , missar det inte.
Skulle ha behövt pluggat men tyvärr så han jag inte det idag.. Synd för mig. Imorgon kommer jag inte heller hinna för då ska jag först till Rocky direkt efter skolan sen är det tränings som gäller, först push och sedan speedbox.
Men nu hörrni ska jag gå och borsta tänderna och sedan ska jag lägga mig och läsa lite.
Godnatt

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback