MY WEEKEND

fredag: Åkte ju till min bästa vän Michaela och vi tittade på film och pratade mest, gjorde inget speciellt och kan säga att det var riktigt skön efter en hektisk vecka.

lördag: Jag och Mikkiz vaknade av att klockan ringde 06.50, då skulle vi upp. Mikkiz skulle med brottningen på tävling och jag skulle hjälpa mamma med hästarna. När jag och mamma var klara med hästarna åkte vi till hemköp och köpte lite gott sen vidare hem och stressa och fort iväg till Andreas!!! Det är så skönt att Andreas har kommit hem nu och jag tror vi aldrig någonsin har varit så puss sjuka. Mot eftermiddagen åkte vi till Sågmyra där Andreas bror m. familj bor. Vi hade en jätte mysig kväll men hämtmat och tv. Dock gick jag och Andreas och la oss jätte tidigt men vi var så trötta.
idag: Har vi bara tagit det lugnt. Jag och Andreas vaknade klockan 7.. lite segt. Vi åkte hem ganska tidigt för att Anette skulle hinna med massa saker. Just nu sitter jag och skriver på datorn fast än jag måste packa och plugga. Kanske ska börja med det?
Vilde-pilde ♥

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback