TEORI/FÖRBEREDNING

Godmorgon.

Kul att jag inte kunde sova inatt heller.. Har inte kunnat sova på 3 nätter nu, tankarna bara snurrar runt i mitt huvud, jag kan liksom inte slappna av även fast jag är hur trött som helst. Det är så mkt som jag vill.
Har min mjukis dag idag, skönt. Egentligen så skulle jag nog kunna gå med pyamas till skolan eftersom vi ändå bara ska vara nere på HR, men man kan ju säga att jag nästan har pyamas på mig ;)
Idag har vi halva dagen teori och resten förberedning inför i morgon. Och inatt drömde jag att jag fick 20 bordet. Om det är sant tar jag livet av mig.
Har inte så mkt mer att säga och tror inte ni vill höra mitt gagg något mer iaf ;)

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback